marți, 23 august 2011

"ochii care nu se vad..."

   Sfarsit de august ,caut o mana care sa ma stranga atat de tare sa nu mai simt emotia...emotia care putea sa fie evitata...dar asta e !ce ne-am face daca am trai fara aceste emotii ?

  Miliarde de ganduri trec prin mintea mea ,dar mai stiu ca totul o sa treaca..inca o palma, inca o lectie   invatata(sper).Gata ! se stie de cele mai multe ori ca se face prea mult zgomot pentru nimic.Nu mai suport aceasta agitatie ,vreau ca totul sa fie surd in jurul meu ,acum gandesc destul de linistita ,iar daca cel ce citeste acum nu intelege nimic, cu siguranta mai tarziu o sa priceapa ,important este ca ne simtim bine , o sa gasim ceva la momentul potrivit....in rest vreau sa spun ca si eu am dreptul sa iau atitudine si trebuie sa fiu inteleasa , am acest drept ca orice om ...daca tu iubita mea ai vrut sa iei atitudine, ti-am respectat dorinta ,de fapt asa ai procedat de cate ori baietii au avut mici sau mari divergente ...este adevarat ca la ultima cearta, noi am continuat dialogul ,dar cand am citit un mail in care am vazut expresia "ai pus gheara pe bani" mi s-a parut atat de urata , incat m-a rascolit ,aducandu- mi aminte de alte inscrisuri ..asa ca sa lasam timpul sa le rezolve ...continui sa spun  : nu am nimic cu nimeni ...la orice ora as face acelasi lucru pentru voi ...dar am avut aceasta "rezervare" in privinta banilor ...sunteti si voi ca si noi ...poate vorbind sub "paturica " v -ati pune si voi  intrebari ...trebuie doar sa ne intelegem ...atat ...nu a fost nici o rautate din partea noastra ...pot oricand sa va privesc in ochi,sa va strang in brate ,sa intuiesc cum stati cu moralul....
in rest sa auzim numai de bine,aici totul este perfect ,suntem pe ultima suta , sper sa gasim ceva cat mai repede ......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu