joi, 25 august 2011

lucruri

sunt intr- un avant muncitoresc ,dornica sa mai tin aprinsa flacaruia galbejita care mai palpaie in aceasta casa ...avem prea multe lucruri...lucruri inutile...
 dupa ce- ai acumulat o anumita cantitate  de lucruri ,ele incep sa te controleze pe tine si nu invers,casa nu mai este a ta, ci a lucrurilor tale... de aceea aveam senzatii de sufocare,imi ingropasem spiritul....o casa dezordonata  devine literalmente obositoare..sper ca in viitoarea locatie sa nu mai am lucruri inutile ...singurele mele achizitii sa fie cartile.
strangand ,mi- am dat seama ca nu -mi urasc casa , asa cum simteam de multe ori ...of ,ce greu imi este...
nu credeam ca o sa plang ...                                                                      .

3 comentarii:

  1. Buna IUBIRE , am incercat sa evit sa discut cu tine despre ultimile clipe in casa noastra , actuala , uneori am obosit dupa cate mutari am facut , vreo 4 si cu asta ar fi a 5-a , incepand cu plecatul de acasa de la ai mei . Am incercat sa evit sa vorbesc despre clipa de maine , o sa-mi fie greu , deja am sufletul incarcat , este o particica din viata noastra , poate ar fi bine sa nu mai ne legam de lucruri statice dar asa suntem noi , mai diferiti decat altii care se pot rupe mai usor si bine fac , nu sufera . Sper ca aceasta sa fie ultima , dar cu aceasta ultima schimbare sa apara si una in viata noastra , de mai multa liniste , TE IUBESC !

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te iubesc ! nu mai pot strange ..ceva ma opreste ...mai pip cate o tighi sperand ca mi revin ...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu sunt cu gandul la voi, va inteleg cu toate ca am trecut prin 19 mutari, dar nici una nu s a comparat cu ce faceti voi acum. voi ati fost acasa acolo, eu niciodata undeva. va tin pumnii sa treceti cat de cat usor, sa fie acest pas la care s a ajuns in 2 un nou inceput in 2, liber de orice. nu va stresati, ca iarna i lunga :-)

    RăspundețiȘtergere