miercuri, 3 august 2011

punct si de la capat

 
Uite ca am revenit la Drajna ,carand lucrurile din Profesorilor care le tot starangem de o viata ,imi vine sa le arunc de la etaj decat sa le mai aduc pana aici ,ar parea ca ma purific de tot trecutul...dar nu ,natura noastra este ciudata ,ne lipim amintirile de obiecte care nu fac altceva decat sa ne umple spatiul in care locuim,sa ne sufoce.Amintirile sunt evenimente din viata nostra pe care ar trebui sa le transformam in povesti si sa le povestim fara sa regretam nimic.Ne mutam ...adunam lucrurile si le bagam in cutii....vorba cuiva ,,ma mut in casa noua, mai am de pus tavanul ,peretii si fundatia,, de fapt nu avem casa noastra si stau si  ma gandesc ...pun lucrurile in balanta ...iar rezultatul este unul incert.In fine este o decizie cam grea..sunt multe lucruri care la prima vedere sunt simple ,dar nu e chir asa
Am fost 5 zile singuri la Drajna si nu pot sa ma plang , a fost k , am avut tot timpul de facut ceva ....sub deviza ,,latram ,deci existam,,convietuim cu cei cinci catelusi ,plus cateua care ne alimenteaza cu gaini moarte si fleici de carne...care nu pot fi devorate imediat si sunt lasate la soare pentru a mai avea ceva si la cina ....nu pot sa va spun cum miroase ...asa ca sotul meu se inarmeaza cu o furca si pleaca cu fleica ramasa ,iar eu in urma lui sropesc cu multa apa sa mai dispara mirosul.... azi ne -am hotarat sa- i  ,,vindem,, de acest lucru se v- a ocupa musiu Doru ....mai primesc si cate o invitatie ,o plimbarica mica pana la magazin si cum sunt dornica de socializare nu refuz nimic ....si uite asa mai trece o zi din viata mea ....hai ca o sa revin ....amu sunt la Ploiesti si vreau sa mai strang  si pe aici ..pup

2 comentarii: