vineri, 12 august 2011

Nostalgia unui timp trecut..




un nou inceput...imi aduc aminte ca am schimbat multe locuri si in fiecare loc am lasat ceva ....acum este liniste, linistea ce domneste printre gandurile mele,o liniste care ma sperie.... ...o imagine stearsa a ceea ce -am trait in fiecare loc imi bantuie somnul,sufletul imi este gol si pustiu ,dezordonat si trist,de aceea m -am asezat sa scriu...este foarte greu sa ma despart de locurile in care am pus suflet ,cu toate ca de ceva timp spuneam ca nu ma atrage casa ..........este greu pentru ca aici a fost munca noastra, asa cum a fost ea ,de aici copii mei 
s-au dus la scoala  ,aici au si terminat- o ,de aici si- au luat zborul ...si tot aici am ramas doar noi ...si plecam singuri spre nicaieri (deocamdata)...este greu sa fim intelesi... lunile trec ,anotimpurile se schimba  si viata  merge mai departe...acum plecam si acolo unde plecam sper sa fie bine...
am inchis un ciclu,o usa,un capitol...dam pagina si mergem mai departe....ceea ce s-a intamplat ,s-a intamplat,ne-am eliberat si ne desprindem de trecut....schimbarile  externe pot simboliza procese de evolutie ...viata se afla inainte,nu vom mai lasa usi deschise  ,nu vom mai da expicatii...fiecare sa inteleaga ce vrea  si sa faca ce vor simti .... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu