duminică, 13 noiembrie 2011

13 nov

de multe ori te -am cautat in cele mai tainice locuri din sufletul meu ,te-am cautat in momentele in care am crezut ca te -am pierdut ,ca ne -am ratacit ....ca apoi sa te regasesc...
cele mai frumoase dimineti sunt cele in care  imi zambesti ..langa tine iubesc diminetile ...
ti-am regasit tandretea cu gust de scortisoare si de miere ...te-am regasit in bucataria noastra  in incercarea de a gati ceva sau de a ma astepta cu o cafea ..te-am regasit in melodia noastra ce pare a fi asemanata cu o calatorie ,intr- o zi de vara ,avand drept orizont ochii tai albastri ..si -am simtit ca ,caldura nu vine de la soare, ci de la imbratisarea ta ....am reusit sa calatorim pe drumuri nesigure ,neavad  ceea ce ne-am dorit mereu ... stiu ca vom parcurge aceleasi drumuri sau poate altelle mai bune , dar cu o alta intensitate vom simti  calatoria  ..reprezinti toate zilele mele ..te iubesc  asa cum esti ..ca de nu ar fi existat aceasta dragoste .....
 vin si te intreb :
 eu sunt vacanta ta?
 ce anotimp aduc in viata ta ?
 in ce culori vezi iubirea mea?






3 comentarii: