joi, 3 noiembrie 2011

inceput de noiembrie

patea pozitiva din viata noastra este ca nu ne plictisim ,...am inceput luna destul de frumos ,cu iesiri ,am inceput sa citesc eseul despre orbire ...lucrez in timpul liber ,.si ce-a fost mai important pentru mine ,dorinta sotului de a citi ,deci, in fiecare zi, chiar daca nu citeste mult ,citeste ... am fost  la cumparaturi ,ne-au rupt  fizic si financiar ,dar totul incepe sa prinda un contur timid....deocamdata .....aaa! mi -am luat 50 de bulbi de lalele ,50 de narcise ,crini ,etc .inceput de noiembrie... cu caldura neasteptata,cu miros de toamna tarzie  ,ma bucur ca nu a venit frigul ..profitam din plin ...da , incredibil pentru unii...
zilele trecute am fost invitati la masa la laura ... ne -am simtit bine ...am purtat discutii placute ,iar shon este perfectionistul casei ....
acum sunt ei asteptati la o ciorba adevarata de legume.. ..asta isi doresc ..si apoi o sa vad ce mai pregatesc  ca sa ma pot incadra in gusturile lor....
pe strada  forfota mare ...curatenie pentru hram ...toata lumea munceste ...
luna acesta implinim 29 de ani de cand ne cunoastem ..

voi reveni mai tarziu ...  sper.

2 comentarii: