duminică, 6 noiembrie 2011

hmm....

tin sa spun ca ma las daramata de prea multe marturisiri, lucrurile exterioare ...nu ma enerveaza ,de exemplu venirea iernii ,dar las sa ma enerveze lucruri care trec pe langa mine si care nu fac parte din ce sunt eu...si ma intreb de ce ma enerveaza,ca  in fapt nu simt manie , le las sa-mi ia din energie si le las sa ma dreneze de tot entuziasmul de care sunt cuprinsa....
eu vreau sa- mi vad de ale mele ,sa nu mai rezonez la oboseala produsa de cei din jurul meu ,sa nu mai particip la frustrarile si lipsa de bun simt a cellorlati....nu sunt un om nefericit sunt doar un om obosit ..
de ieri in mintea mea se derulaza amintiri fericite si nu m -am putut hotara la care sa ma opresc...pentru ca au fost amintiri fericite la care am participat doar eu,  dar au fost  amintiri la care au participat mai multi...si intr- un final m -am hotarat sa pastrez amintirile petrecute cu cei dragi ,nu de alta ,dar cele in care am fost singura, oricat de luminoase ar fi ,tot singure raman ....
ma consider norocoasa..si cand toate nemultumirile cad pe mine ca niste cladiri daramate,cand nu primesc iubire la fel de mult ca cea pe care o dau,cand nu sunt respectata ,cand nu sunt ascultata,imi tin rasuflarea si apoi dau tot aerul afara ,aer incarcat numai de negru  si spun :pleaca!..incercati ...pentru ca functioneaza
eu voi da iubire mereu ...in ciuda la tot ce  s -a intamplat in ultima vreme ..pentru  sunt oameni care te plac asa cum esti...si sunt oamnei care inchid cand esti obositor,vaicaret ,suparat sau prea tacut..
...oamenii acestia, sunt ca o padure care dispare peste noapte si apar cand se asigura ca tu ai iesit din stare...noroc ca exista si paduri cu copaci mai rari, dar care sunt acolo indiferent de starea ta ...iubesc padurea cu copaci drepti ...dar mai e vorba aceea  fiecare padure are uscatura ei ..
acum pe scurt:
deci ,sunt bine cu mine si cu cei din jur ,putini ,dar buni....se apropie decembrie...of...ce mi- e sila de frig ...aici tot timpul imi este frig...ieri a fost totul k la biserica ...m -am simtit usurata ..cred ca aveam mustrari daca nu faceam nimic....d-na h , a  intrat dupa mine in biserica si s-a dus fix la coliva, infigand cu strasnicie o lumanare ...ma uitam la ea si ma gandeam cum de-a ghicit  ..tot timpul slujbei a schimbat lumanarea ...uneori se stingea fara motiv si ma gandeam ca tata e suparat pe ea si de aceea nu mai arde.... ganduri ...si fac prea multe asocieri :)
o dupa amiaza placuta cu un soare care te incalzea usor ...in rest linistea de aici cu care am reusit sa ma imprietenesc ...seara un vin bun de la nasa ..friptura ... dupa care ,nu stiu de ce, dar m- am simtit foarte obosita ..m -am bagat la un film ...dar nu am reusit  decat 10 minute sa stau treaza ..deci somn de voie ...
azi fiind duminica ..incepe o alta distractie ...mai ales ca azi se fac pregatirile de hram  ..duminica.. deja  s- a apelat la robotul meu ...:))))))  revin cu ganduri bune:)

ps am uitat sa va dau acest link http://uwall.tv/ 

Un comentariu: