vineri, 4 noiembrie 2011

dimineti placute


buna dimineata ! cam asa m-am bucurat eu azi de o noua zi ..pe melodia lui smiley ,preocupat de gura ta ....sotul a plecat sa faca un set de analize ...era ultima zi ,ca asa stam noi pana in ultimul moment,basca ca abia a obtinut trimiterea .., datorita faptului ca nu lucra :))...razele soarelui abia au rasarit si ne anunta ca e o zi racoroasa...ma intampina precum garda pe regina aerul curat ,se aud frunzele cum cad ,oferindu -mi senzatia ca a inceput sa picure..deja am vazut cateva fete schimonosite de griji ,necazuri sau de bautura...sunt pregatita pentru o noua zi ,iar cafeaua din fata mea imi completeaza  pofta de viata ...ma bucur ca o sa plec  ,dar ma si intristez ,pentru ca nicaieri nu o sa mai beau cafeau ca aici  ... o zi inceputa pe terasa ,tolonita in scaun ,infofolita in patura,cu o cana de cafea in mana  ,astepatand de cele mai multe ori ivirea zorilor sau admirand transformarea naturii...toate astea mi-au dat un sentiment de beatitudine...sunt un copil al iernii ,dar iubesc toamna si primavara la nebunie....nu- i nimic, poate ,poate la anul va scriu din terasa mea...
m- am gandit la persoanele care mi- au lasat un zambet pe buze ,dar si o durere...ca a trebuit sa le las in urma.........sper din tot sufletul meu ca acum am inteles ca drumurile sunt pentru calatorii si nu pentru destinatii....in fine....daca as putea, as prelungi diminetile catre infinit ...pentru ca dimineata iubesc amorteala ,linistea ,muzica...am senzatia ca nu- mi ajung cuvintele...
va doresc dimineti placute !

2 comentarii: