marți, 11 octombrie 2011

castrul roman

Toata vara, sotul a vizitat aceste locuri..eu am fost mai lenesa ..s-a bucurat de lungi discutii cu d- l Traian ,un om deosebit ...printre putinii cu care ai putut purta conversatii interesante.(de aici)..pot sa spun ca am avut exclusivitate inaintea protv-ului :))))









http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/descoperire-uluitoare-in-prahova-despre-cel-mai-mare-imperiu-din-istorie-peste-ce-au-dat-arheologii.html?utm_medium=email&utm_campaign=general&utm_source=nl-stirileprotv-282-11&utm_nooverride=1

2 comentarii:

  1. ASTA E MAILUL TRIMIS CATRE DAN, I AM DAT COPY PASTE SI L POSTEZ CA SA FIU SIGURA CA L CITITI. MERCI


    buna dragilor,


    scriu pe adresa lui dan ca stiu ca el e mai activ online.
    sper ca sunteti ok, am auzit ca aveti termopane :-) ca ati trecut de prima iarna, si d toate cele. bravo, sa va fie bine. sincer.
    io cu raceala, le am facut bine pe fete si cr si acu trag ponoasele. si mi e foarte frig...
    sa trec la subiect, dane te rog cand ai drum la pl sa duci si carutzul mare al annei, cel mai bine ar fi la atlassib, urmand sa ma anunti cand te duci ca sa ajunga banii la tine, daca nu poti atunic la mama, ca sa fie in pl. am nevoie de el ca doar cu cel mic nu ma descurc cand e frig, am fost fraiera ca nu l am luat cu mine..asta e...
    si pe lili o rog sa se urce n pod la hainele annei...sa te uiti te rog dupa incaltaminte de iarna marimea 23, 23, 25 poate si 26 ce e de iarna, toamna. si in geamantanele cu haine daca e vreo chestie de iarna gen salopeta, jacheta de ski , pantalon de fas, etc, marimea 92, 98, 104...
    ce gasesti du te rog la mama ca sa le ia u ea cand vine, ca nush de ce da n am nmk aici...

    multam fain. va las ca plange geo. pup

    RăspundețiȘtergere