joi, 20 octombrie 2011

la multi ani mama !!!





un lucru pe care l -am invatat de a lungul timpului despre mine este ca iubesc uneori cu disperare ...modul acesta cred ca este periculos ,dar este  si rar si se datoreaza in primul rand mamei, care a pus pe primul loc iubirea ...ea ne- a tinut langa ea ,s- a preocupat de noi ,ne-a ajutat ,s-a suparat cand am fost suparati...instinctul acesta cred ca il am de la mama,tot timpul am simtit nevoia de  a- mi proteja copii, ei sunt mai presus de orice ...pentru asta o admir ,o respect  si o iubesc cu o sete care uneori ma sperie si pe mine ...chiar daca nu- i spun zilnic ca o iubesc, ea stie... este o femeie curajoasa ,desteapta ,o luptatoare si da, are si ea defectele ei ,dar nu acestea o definesc ...
mama ,oricat de mult as scrie tot nu pot cuprinde in cuvinte tot ce simt ,asa ca ma opresc si iti spun la multi ani ,sanatate multa ca o sa ai nevoie sa- ti vezi stranepotii....te iubesc pentru ca ne- ai crescut sa fim corecti ,pentru ca ne -ai invatat sa fim oameni frumosi...
multumesc pentru toate astea si pentru inca un milion de lucruri pe care le am datorita tie..




4 comentarii: