joi, 13 octombrie 2011

ploua in stil bacovian

 e frig, ploua  si parca totul e  trist aici ,totul te face sa fii irascibil, obisnuita cu caldurile care au inundat inceputul toamnei,acum imi este greu sa inchid in cutii maieute ,tricouri si alte accesorii batute de soare si sa trec la ceva mai serios: blugi ,hanorace ...dar...
frig afara,cald in suflet... mi- am ascuns sufletul intr -o cutiuta...  stiu ca o sa fie bine...
ieri am avut de alergat la doctor, la fisc ,la buletine ,notariat, de achitat diferite facturi..etc, am incheiat cu o portie de cartofi la mama soacra ..si dus la sf antonie ...deci nimic care sa ma scoata de pe linie ,cum s -ar zice ...dar cu toate acestea am avut o stare de tot rahatul ...stiu motivul, dar nu mi- am inteles atitudinea nici eu ...poate o sa scriu in alta zi ..in orice caz mi- e greata de parsivi si ipocriti...
 azi m- am trezit k ..si mi -am propus sa  zambesc  ,cum spunea cineva destept, "zambesc celor care ma urasc, ca sa poata sa simta ura mea , zambesc celor care ma iubesc ,ca sa simta dragostea mea, iar daca intr- o zi cei pe care ii iubesc, ma vor dezamagi ,le voi zambi ca sa simta indiferenta mea..."...partea cu ura nu ma defineste ..si nici nu cred ca as putea sa urasc ...imi aduc aminte de anna cand se supara pe mine si -mi spunea: te urasc tusha!..iar eu ii explicam ce este ura...
ma retrag vreau sa fac o ciorbita de dovleac cu lapte de la "daiericiu",un ostropel ...si o tarta cu utimile prune ...iar la sf saptamanii, voi incerca reteta laurei : prajitura greceasca ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu