sâmbătă, 1 octombrie 2011

sambata

zi de curatenie generala ,cu spalat de geamuri,sters covoare,aspirat peretii,spalat de rufe,etc.. intre activitati am fost si la pomana  ca ,de ...asa e pe aici   ...s -a muncit si in gradina  la sapat de camine :)..si abia terminasem buruiana in spate ..era totul ca -n palma ..si mandra tare de mine ca am reusit sa fac ce facea habara ...acum troneaza un "munte" de pamant, care nu- l vad plecand prea repede de acolo... numai in crama nu mai ajung :( ,in rest nimic special ...norocosul s-a facutt un smecher...s-a ingrasat ..continua sa fure ..eu continui sa tip ..stie ca-l cert...lasa capul in jos ca un copil . ieri seara am gasit un smoc de pene albe prin curte ,m-am speriat ..am crezut ca a zmotocit un curcan ... azi am gasit raspunsul,stand pe terasa am auzit gaina   angelicai  care nu mai tacea ..cand ce sa vezi ,catelul nostru o alerga stanga, dreapta ..saracuta nu mai stia ce directie s-o ia ...a trebuit sa ne ducem dupa el ..si abia s- a induplecat s-o lase in pace ...ma si gandeam cum o sa cumpar o gaina noua,nouta ..
acum am savurat o tighi ,un pahar de ceva :)) urmeaza un  dus si la patuceanu ..

hai sa aveti o duminica placuta ,eu o sa fiu la zilele maneciului ! ha..socializez ...

am uitat...va dau acest poem


Invictus


În noaptea ce mă-mbracă acum,
Neagră ca Groapa, loc cumplit
Mă-nclin oricărui zeu mi-a dat
Un suflet de necucerit

În pumnul strâns de-mprejurări
Nu m-am chircit, nici n-am ţipat,
Sub răutatea multor ani
Capul mi-e spart, dar nu-i plecat

Şi peste lacrimi şi manie
Din groaza umbrei înălţat
Sub bâta sorţii care-a fost să fie
Apar, şi-oi fi la fel, neînfricat

Şi-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorţii mele
Sunt căpitanul sufletului meu.


http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_26224/Poezia-care-a-inspirat-o-natiune.html#ixzz1ZYazbhcI

2 comentarii:

  1. Asta da.El este un simbol iar cuvintele lui imn.Impresionant acest om idealist...si chiar a reusit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar pe Liviu, prietenul meu din copilarie, D-zeu sa-l odihneasca!Aici iti spun Adio prietene!

    RăspundețiȘtergere