miercuri, 26 octombrie 2011

eu cu mine

sunt singura ..este sarbatoare ,deci nimic important de facut ..poate o carte ..nu am  ascultat de ceva vreme buddha bar ..am dat peste o melodie foarte draguta ....mi- au placut mult versurile  si de azi de dimineata ascult aceiasi melodie ..
in sfarsit...acum nu am nicio asteptare,niciun gand, poate doar ramasite de dezamagire..sunt doar eu cu mine si imi este bine..e greu sa uiti ceva  ...acum o stare de bine..
cand eram mica si mai faceam cate o boacana ,ma ascundeam dandu -mi tot parul carlionat pe fata si asa imi inchipuiam ca nu ma vede nimeni ..gaseam un loc care era doar al meu ..in care timpul statea in loc...
azi ,incerc sa nu fac boacane ...dar, din pacate nu mai gasesc un loc in care sa nu simt trecere timpului....as dori acum sa se opreasca timpul, sa avem timp unii pentru altii,sa ne vedem si sa ne zambim cinstit fara a primi acel ranjet de ironie, ca vorbesti intr -un anumit fel ,ca mananci intr- un anumit fel ,ca ai atitudini care celuilal nu i plac etc ..mi-ar placea sa gasesc si acum un loc in care sa nu simt trecere timpului....undeva unde nu este timp de pierdut ,nici de castigat, doar de pretuit...
inchei cu un citat din paler :
"cand  doare cicatricea
ne doare rana veche
sau faptul c-am uitat- o? "

poate revin cu ganduri mai tarziu...


2 comentarii:

  1. Ora 18.15 / 26.10.2011

    Pasarele ciufulite,
    Alarmate
    Si-ngrozite:
    Cine-i?... Ce-i?... Ce-a fost pe-aici?...
    Ciripesc cu glasuri mici
    Cinteze si pitulici.
    Doar un pui de pitigoi,
    Intr-un varf de fag pitic,
    Sta cu penele vulvoi
    Si facand pe suparatul:
    Ce sa fie? Nu-i nimic.
    A trecut Acceleratul...

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut...
    Vuiet greu de fierarie
    Se destrama in tacere...
    Scade-n departare...
    Piere...

    RăspundețiȘtergere