marți, 4 octombrie 2011

fara titlu





cu alte cuvinte azi,marti , s -au intamplat numai lucruri bune ....cele 3 ceasuri rele au fost ..chiar minunate ,am fost singura prin ploiesti ,mi- am vizitat mama,am rezolvat mai multe probleme ,toate au mers snur...a,numai caldura a fost insuportabila ..caldura ca-n toiul verii ,le- am multumit in gand (deocamdata ) tuturor persoanelor care m -au avertizat ca minumnatele clipe traite cu luni in urma,vor lasa urme ..nu le -am crezut, pentru ca asa sunt eu ...buna ..pentru ca asa e viata ,sunt clipe in care nu -ti vine sa crezi ,clipe in care  auzi,dar nu asculti ,in care privesti ,dar nu vezi .. .dar suntem  k din toate punctele de vedere ...ma simt libera  si fericita ,putinul nostru este atat de mult !
in rest...ulita este plina de transee,nici vorba sa mai intri cu masina 
joi suntem la cafea cu laura ,sambata suntem plecati  ,duminica avem musafiri ...am uitat ,citesc in fiecare zi ...acum jurnalul fericirii -nicolae steinhartd, 


mi- e bine
ne e bine !
si nu te intrista ...stiam...










7 comentarii:

  1. ma tot minunez de multele alea persoane care tot va transmit avertizmente...minunatele clipe de altadata raman aceleasi, din partea noastra. interpretarea data sub influenta unor stari nu ma intristeaza, ci neputinta de a vedea mai departe si cum am mai zis, superficialitatea avuta si cea care ni se aloca si pe care speram ca in urma acelor vremuri macar tu sa o fi vazut ca neexistenta. pentru ca femeia e gatul, dintotdeauna...
    noi am fost sinceri, mereu, oricum.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai te minuna Ionica ( daca tu esti cu adevarat semnatarul postarii lucru care nu prea cred ). nu vorbeste prostii , sunt realitati traite concret , sunt scuipaturi primite din plin si cu fata in jos plecata deoarece a sperat si a fost convinsa ca a venit vremea schimbarii si nu a dat crezare , dar ....... s-au adeverit . Nu stiu ce si cat stii despre subiect , de obicei esti subiectiva dar asa este , cum a scris , e foarte dureros sa ai convingerea ca cineva s-a schimbat dar .... Ma opresc aici , timpul le va aseza pe toate dar niciodata cum am sperat sa fie .

    RăspundețiȘtergere
  3. iubita mea,stai linistita,sunt k ,tot ce scriu scriu pentru ca simt,nu-mi fac probleme, nu interpretez,vad mult mai departe decat cred altii,normal ca acele clipe raman....superficiali suntem toti in fiecare zi, daca femeia este gatul ,tu unde ai fost pana acum ??

    RăspundețiȘtergere
  4. uncucui, sa stii ca doar eu spun ceva cand am ceva de spus, asa ca fii sigur ca eu am scris cele de sus. nu am nevoie de soli. mi s ar parea aiurea sa scrie cineva in locul meu. iar tu lilica mea draga, tie iti adresez aceeasi intrebare, nu unde ai fost, ci unde esti? ca eu creca mi am aratat prezenta mai mult decat necesar uneori.
    eu cred ca trebuie sa priviti aman2 mai departe decat spre vorbe.la asta ma refer cu superficialitate. ca sa l citez pe sotul meu, faptele vorbesc. si nu cred ca altcineva, inclusiv acele persoane binevoitoare care da, uncucui, ma framanta cine sunt, pentru ca va sunt false, a aratat loialitate fata de voi ca si noi. si atunci..io una inchei aici acest futai.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am negat prezenta ta in viata mea ,m am referit strict la problema actuala,nu neg ajutorul moral sau de orice natura ar fi el...ma uimesc alte lucruri si pesemne am sa raman uimita multa vreme ...imi pare rau ca nu intelegi .am incheiat si eu futaiul

    RăspundețiȘtergere
  6. sfatuit de sotia mea , multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat-o , ti-am trimis un email , mai Ionica .

    RăspundețiȘtergere
  7. se cunoaste ca esti jumatatea lui , ca de , cine se aseamana se aduna ! O zi super placuta , de aici din colt de rai !

    RăspundețiȘtergere