miercuri, 19 octombrie 2011

unde sunt cei care nu mai sunt


la rugamintea sotului meu, il las sa-si domoleasca dorul ....acest video l- am postat eu... si bineinteles si pozele ....a nu se crede ca mai departe influentez intr- un fel gandurile sotului ...

tata era un om descurcaret,am invatat multe de la el ,pacat ca nu fac ca el mereu...oricum stiu sa mesteresc a la tata. am devenit nostalgic(nu e nimic nou) ,asa cum era si el in ultima perioada a vietii si ,asta nu e bine..a inceput de prin toamna sa nu mai fie el...si nu l- a apucat craciunul ...abia dupa ce s- a dus am regretat multe ...ca nu am fost mai apropiat, ca nu am spus te iubesc tata ,e adevarat nici el nu a facut-o...nu as fi vrut sa scriu aici ..pentru ca blogurile nu se citesc in rai... 
la ce te gandeai tata?

deja se vede...

nu m- a chemat niciodata sa- l ajut la prune

mesterica


la 70 ani

acum tata, as fuma cu tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu