joi, 20 octombrie 2011

ora 22:48

azi am fost la ploiesti ..in primul rand sa o sarbatorim pe mama ..la apartament...sa facem ceva contracte ,
plati , ...am plecat imbracata ca de drajna ,adica mai gros,iar la oras am murit de cald...oricum acum inteleg reactiile celor de la tara care vin la oras...ma miram de toti si toate..bineinteles am ajuns in noua piata din centru ...unde sunt afise mari ,postate in toate locurile ,ca sa ai contact vizual cu ele ,in care te anunta ca la anul o sa fie foamete mare....deci am cumparat iar vinete 1-1,5 lei kg..gogosari 1,5lei kg,castraveti cornichon.. ceva mai scumpi 3,5lei etc ...nici nu- ti vine sa le lasi pe taraba ...asa ca maine iar am de lucru ...
totul k ...a inceput sa fie deprimant ca se intuneca mai devreme ,e frumoasa toamna ...este preludiul unei ierni care trebuie sa vina si  mie nu -mi place..nu -mi place frigul ,gerul ..asa ca o sa profit de ultimile zile cat de cat caldute ..asa cum a fost cea de azi...
mai am un pic si termin de citit : marti cu morrie (de la yoyo) un roman emotionant ,o carte care atinge unde doare,te pune pe ganduri.... o recomand cu placere 
cam atat  ca mor de somn ...sunt treaza de la 3 jumate 


Un comentariu:

  1. am citit cartea ...eu citesc metafizica tuburilor-amelie nothomb-
    ce- ti fac copii?pune poze...

    RăspundețiȘtergere